primary-job-image

Team Leader v logistickém skladu

Velmi dobrá znalost angličtiny nebo holandštiny na úrovni C1/C2

  • Amsterdam
  • Logistika
  • €3500
  • €3950
  • Znalost angličtiny nutná

Popis práce

Co budete dělat

  • Řízení týmu skladových pracovníků – plánování a řízení pracovní doby týmu, kontrola plnění úkolů, přidělování povinností a sledování docházky
  • Zaškolování nových zaměstnanců a zajištění odpovídajících školení
  • Udržování kázně a dodržování předpisů a standardů BOZP a HACCP
  • Dozor nad tokem informací a spolupráce se všemi odděleními ve firmě
  • Řešení aktuálních provozních problémů
  • Vypracování zpráv o plnění plánů, výkonnosti a kvalitě práce
  • Optimalizace skladových procesů a iniciování opatření ke snížení nákladů
  • Dozor nad inventarizací a zajištění optimálního využití skladového prostoru

Výhody

Co nabízíme

  • Mzda: 3500–3950 € brutto/měsíc
  • Příplatky a bonusy
  • Smlouva v češtině, nizozemské pracovní podmínky
  • Dlouhodobé a stabilní zaměstnání
  • Týdenní výplata na účet
  • Nizozemské zdravotní pojištění pro všechny zaměstnance
  • Doprava do práce (na kole nebo autem)
  • Koordinátoři, kteří vám rádi pomohou
  • Pomoc při vyřizování úředních záležitostí
  • Pomoc při organizaci dopravy do Nizozemska
  • Dobře vybavené ubytování v souladu s certifikátem SNF(max. 2lůžkové pokoje)
  • Aplikace Covebo Square (výplatní pásky, rozvrh, pracovní doba, jaarografy atd.)
  • Nevybíráme žádné poplatky

Požadavky

Co očekáváme

  • Velmi dobrá znalost angličtiny nebo holandštiny na úrovni C1/C2
  • Schopnost řídit tým a řešit problémy i pracovat pod tlakem
  • Znalost skladových a logistických procesů
  • Znalost standardů BOZP, HACCP a skladových postupů
  • Zkušenosti na podobné pozici 1-3 roky
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce
  • Řidičský průkaz skupiny B

O společnosti

Krátký úvod

Ve společnosti Sligro věříme, že zaměstnanci dosahují nejlepších výsledků, když mají svou práci rádi a cítí se bezpečně. Proto očekáváme, že budete vést tým s nasazením, pečovat o vztahy a výsledky. Klíčová je jasná komunikace a zaměření na výsledky. Máte zkušenosti v logistice a hledáte nové výzvy? Jako Vedoucí logistického týmu v naší společnosti v Amsterdamu budete podporovat zaměstnance při kompletaci objednávek, zajišťovat jejich přesné zpracování a včasné dodání zákazníkům.

#logistyka #PowerToHire #vozíky

Proč právě Covebo?

Vyberte si ověřenou personální agenturu

Personální agentura Covebo Work Office Sp. z o.o. (KRAZ 1145) má 20leté zkušenosti s náborem kandidátů na práci v Nizozemsku. Nabízíme práci v mnoha odvětvích jak ve výrobě, tak v technologii. Flexibilní přístup ke kandidátovi a důslednost v řízení nám umožňují dosahovat stále lepších výsledků.

Formulář žádosti

Pojďte do Nizozemska

Bonusy

Kromě toho nabízíme

step icon
Mobilita

Trvalý přístup na zaměstnanecký portál

step icon
Pomoc

Pomoc při organizaci dopravy a ubytování

step icon
Podpora

Podpora od chvíle, kdy odcházíte do práce

Rádi Vám pomůžeme

Kontaktujte mě